Ru van Wezel
Niet zeuren, geniet
van het leven, het mag,
maar doe het vandaag,
want vandaag is de dag.
Ru is op reis gegaan.
Hij heeft ons leven gevuld,
maar nu hebben wij hem moeten laten gaan.
We gaan hem heel erg missen.
Zijn zorgzaamheid, zijn humor, zijn kennis en kunde.
Dag Ru.
Lindy van Wezel – Kolnaar
Marten en Barbara
Alex
Marianne en Henk
Kinderen en kleinkinderen
Uitvaart
Condoleance
Op woensdag 14 januari is er van 19:00 uur tot 19:30 uur gelegenheid om afscheid te nemen van Ru en ons schriftelijk te condoleren in uitvaartcentrum Startman op ‘Erve Harink’ aan de Eibergsestraat 250 in Haaksbergen.
Uitvaart
Zijn crematie vindt plaats in besloten kring.
Condoleren
Mijn leraar Natuurkunde van 1967 tot en met 1972. De beste leraar die ik ooit gehad heb. Hij legde de dingen uit (niet volgens het boek, maar in eigen woorden) en als iemand het niet begreep stelde hij vragen om te weten waar het probleem zat en legde het daarna opnieuw uit in andere woorden. Geniaal. Overigens was dat voor mij niet nodig, ik deed examen met een 9 voor het mondeling en een 8 voor het schriftelijk. Nog wat dingen. - Hij kreeg een volledige baan in Haaksbergen in 1971, toch kwam hij 71/72 twee keer per week naar Lochem om onze klas les te geven, zodat wij niet in ons examenjaar een andere leraar zouden krijgen. Pure klasse! - Als je natuurkundige vragen had kon je altijd na de les vragen aan hem stellen. Daar ging hij zeer serieus op in. Ik kan me herinneren dat ik een vraag stelde over een borduurloep en dat hij de les daarna zei: "Jan, ik heb nog even zitten rekenen en het kan wel". Dan word je als leerling serieus genomen!
Jan van Londen
Familie van Ru , heel heel lang geleden waren Frans van Drempt en ik ( toen Anke Dienske ) collega’s van Ru Volgens mij zijn we zelfs op de receptie van zijn trouwen geweest (Delden). Ik heb Ru net gemist op de reünie want kwam wat later door drukte op de weg van Den Haag naar Lochem . Jammer ! Eigenlijk kwamen we elkaar niet zo vaak tegen op school . Strrkte de komende tijd en imderfaad Geniet van iedere dag ! Anke van Drempt-Dienske
Ankr van Drempt-Dienske
Gecondoleerd met het overlijden van Ru. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met dit verlies.
Paul Weener
Aan Lindy, Marten, naaste famillie, Heel veel sterkte met het verlies van Ru. Herinneringen aan vroegere tijden zullen altijd blijven. Een markante man is heengegaan. Mijn condoleances voor jullie in deze zo moeilijke tijd.
Cornelia van Ketel
Lieve Lindy, wat een verdrietig bericht en wat zul je Ru missen, zo veel jaren je partner. Ru was de jeugdvriend van Dick, mijn overleden partner. Samen trokken ze er op uit in Twente, ze maakten opnamen voor Jeugdomroep Minjon en speelden graag een spelletje schaak. Het contact is altijd gebleven, minder frequent dat wel. Maar vergeten was hij nooit. Helaas ben ik verhinderd om morgen afscheid van Ru te nemen, ik had je ook graag persoonlijk gesproken. Vandaar dat ik dit bericht schrijf. Ik zal wel de streamingdienst bijwonen en ik ben in gedachten bij je. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe en hoop je nog eens te zien. Liefs, Loes
Loes Vlasblom-Nolmans
Lieve Lindv. wat een verdrietia bericht en wat zul ie Ru missen, zo veel jarer ie partner.Ru was de ieuadvriend van Dick, miin overleden partner. Samer trokken ze er op uit in Twente, ze maakten opnamen voor Jeugdomroep Minjon en speelden araaq een spelletie schaak. Het contact is altiįd gebleven, minder frequent dat wel. Maar vergeten was ii nooit. Helaas ben ik verhinderd om morgen afscheid van Ru te nemen, ik nad je ook graag persoonlijk gesproken. Vandaar dat ik dit bericht schriif. Ik zal wel de streamingdienst biiwonen en ik ben in gedachten bij je k wens iou en ie familie heel vee sterkte toe en hoop je nog eens te zien. Liefs, Loes Loes Vlasblom-Nolmans
Loes Vlasblom-Nolmans
Lieve Lindy, naaste famillie, Heel veel sterkte met het verlies van Ru. Mijn condoleances voor jullie in deze zo moeilijke tijd.
Wiebo te Beest
Lieve Lindy, gecondoleerd met het overlijden van Ru. Wat zul je hem missen. Ik ken jou van de Tuinkring Twente. Wat waren jullie een bevlogen stel in het voorbereiden van de uitstapjes. Aan alles werd gedacht, de bezoekjes vooraf aan de locaties , het uitzoeken van de eetgelegenheden, het vervoer en nog veel meer kleinigheden die de dag perfect lieten verlopen. En dat alles deed je samen met Ru. Toen je (noodgedwongen) met de Tuinkring stopte, zijn we elkaar uit het oog verloren. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen.
Bernadette Bruggink
Lieve Lindy en familie, Wat een schrik en verdriet om Ru te moeten missen…het is altijd zo moeilijk afscheid te moeten nemen van iemand waar je zielsveel van houdt….dat went nooit. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd en hoop dat jullie steun bij elkaar zullen vinden. Heel veel liefs en een knuffel. Henny Verbeek-Jassies. Ps. Daar ik op vakantie ben geweest zag ik nu pas de advertentie en is deze condoleance zo laat.
Henny Verbeek-Jassies.
Helaas hoorde ik zeer laat dat Ru overleden was. Ik heb het door hem geschreven boek "Video handboek" op de plank staan. Dit boek was vele jaren mijn 'bijbel' op video gebied. Vele jaren later mocht ik via de Big Ben Club ontmoeten en had zelfs de eer om zijn Acorn Archimedes te mogen repareren. Ik had hem graag nog een keer willen ontmoeten maar dat is er helaas niet van gekomen. Ik wens familie en familie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies
Timo Hartong
"*" geeft vereiste velden aan