Marianne van Rijn
‘Een mens kàn geen afscheid nemen;
het leven neemt afscheid van jou.’
– Toon Hermans
We zijn verdrietig en het gemis doet pijn.
Op zaterdag 4 januari is
onze lieve Marianne plots overleden.
Ingeborg en Ingo
Manu en Cato
Jörgen en Renate
Imma en Jelmen
Uitvaart
Uitvaart
Haar uitvaart vindt in besloten kring plaats.
Condoleren
Beste familie van Marianne, via deze weg wil ik jullie condoleren en veel sterkte toewensen met het sterven van haar! Ik heb haar leren kennen via onze groep Vrouwen aan Zet waar zij ook deel aan nam en heb goede herinneringen aan haar. Heel erg verdrietig dat ze er niet meer is. Erg veel sterkte toegewenst deze dagen, maar zeker ook de komende tijd.
Manny Dekker-Post
Lieve Ingeborg, Ingo, kleinkinderen, familie, Zo plots ging Marianne heen Onze lieve Internosvriendin Altijd betrokken, kordaat, vol goede zin We dansten nog de halay op een afscheidsfeest Zo blijf je in herinnering in mijn geest Veel kracht en sterkte allemaal
José Borghuis
Ik miste Marianne vanmorgen in het zwembad. Eind november nog met haar er over gehad om samen naar de avond van Tommy Wieringa te gaan. Terugdenkend ken ik Marianne al zo lang, nog als praktisch achterbuur in de Watersnip, van onze gezamenlijke activiteiten als organiseren van Int. Vrouwendag tot alle andere vrouwengerelateerde zaken die in Vriezenveen werden opgepakt. Ik ga je missen Marianne, Ingeborg, Jorgen en overige familie gecondoleerd met het plotselinge verlies.
Annet Westerhof
Lieve familie, Condoleert met het overlijden van mam . In de watersnip hadden we veel contact met haar en pap Zij scheiden en wij verhuizen heeft ons uit elkaar doen groeien maar Als we elkaar tegen kwamen was ze altijd belangstellend naar ons en Vooral Paul , die ze een poos bij les heeft gegeven . Behulpzaam was ze zeker en we zullen daar met warmte aan terug denken .
Joop en Irene Scheffer-Posma
Bijna 30 jaar vriendinnen door verdriet en vreugde hebben het altijd goed gehad wij zullen haar missen
Jannie en gerard De weerd
Lieve (klein) kinderen en familie van Marianne. Gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)moeder en oma. Wens jullie heel veel sterkte voor nu en in de toekomst. Marianne heeft op onze hond, zwarte labrador, Bodhy gepast de laatste jaren. Vandaar dat ik haar ken. Wat een lief en warm persoon. Jammer dat ze ons is ontvallen.
Laurent en Renate Goossen
Lieve Marianne, wat een ontzettend droevig bericht dat je deze aarde alleen hebt moeten verlaten. Hoe eenzaam moet je zijn geweest. Ik wens je een goede reis naar je nieuwe thuis.
Marion Van Zwol
Gecondoleerd met het verlies. Ik wens alle nabestaanden veel sterkte.
Henriët Lusseveld
Beste kinderen en kleinkinderen van Marianne, Geschrokken hoorden we dat Marianne was overleden. Zo plotseling. We willen je van harte condoleren met dit grote verlies. De laatste keer dat we elkaar spraken was in Het Kruispunt. Ik hield daar, in de adventstijd, een presentatie over schilderijen van Vlaamse Primitieven met daarop het kerstevangelie. Na die tijd hebben we zo mooi en zo gezellig met elkaar zitten praten hierover. Ze was erg geïnteresseerd en deelde ook haar kennis, wat ze vroeger had geleerd, met ons. Ze zag er prima uit en hoopte dat we elkaar zouden terugzien bij een volgende bijeenkomst. Helaas mag dat niet meer gebeuren. We hopen dat je de kracht, troost mag ontvangen. We wensen je daarbij heel veel sterkte. Ellen en Hans Jaspers Faijer ( ook nog buren uit de Watersnip).
Hans Jaspers Faijer
Naasten van Marianne, hartelijk gecondoleerd. De prettige ontmoetingen op allerlei terrein met Marianne, zal ik zeker missen.
Albertine Brongers
Beste familie van Marianne, sterkte met dit verlies . Verdriet om het verlies, schuilt in de allerkleinste dingen. Maar net daar hoop ik, dat jullie troost vinden in de mooie herinneringen.
Marianne Kok-Schigt
Gecondoleerd met het verlies van jullie dierbare. Moge de herinneringen aan hen jullie troost bieden in deze moeilijke tijd. Wij wensen alle nabestaanden veel sterkte toe.
Fam. Kiyork
Familie van Rijn, Namens de studiekring Vriezenveen condoleren wij jullie met het verlies van Marianne. Zij was iemand die vol in het leven stond, vriendelijk en geïnteresseerd in mensen. Haar in breng in de kring was positief, ook liet zij merken als zij er niet mee eens was. Alles op een prettige en duidelijke manier. Wij zullen haar missen. Studiekring Vriezenveen
Ria Zikken
Kinderen en klein kinderen van Marianne gecondoleerd met het verlies van Marianne. Ik (Sanumaya) heb nog les van haar gehad op het ROC. Jaren later kwam ik haar tegen via mijn schoonmoeder Joke Lensen weer tegen. Het laatste 1,5 jaar spraken we elkaar regelmatig via WhatsApp. Ze keek met oud en nieuw altijd erg uit naar de appelbeignets die ik voor de dames mee nam. Wij willen jullie veel sterkte wensen de komende tijd
Manfred en Sanumaya Lensen
"*" geeft vereiste velden aan